Zita

Zita
Ihana luppakorva

sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

Mallan ensimmäinen päivä takana

Moikka! Mie oon nyt viettänyt yhden päivän uudessa kodissa. Hirveesti on kaikkea uutta. Ensin tutustuin pihaan ja nyt olen jo illalla päässyt tupaan. Mie voin juosta pihalta suoraan tupaan kunhan ensin kömmin portaat ylös. Olen edistynyt jo tosi hyvin pääsen ylös ja alas. Zitan leluihin olen päässyt tutustumaan tosi kivoja leluja on koko korillinen.  Zita ottaa joskus lelun miulta....no onhan ne Zitan leluja. Sitten illalla harjoiteltiin istumista ja kylla mie alan pikkuhiljaa oppimaan kun saan hyvin onnistuneesta istumisesta makupalan. Välillä nukuttaa ja olen nukkunut pihalla tai tuvassa. Mie kaivoin kuoppaa kiikun luona kun siinä tuntui vilpoisemmalta ja hyvin nukutti. Illalla ei oikein meinannut uni tulla kun nukun eteisessä ja.mie jonkun verran ulvoin.Emäntä kävi miuta rauhottamassa ja jossain vaiheessa sitten nukahin. Aamullakin rupesin kuuden aikaan ulvomaan ja vinkumaan. Jonkun ajan päästä sain ruuan ja pääsin leikkimään. No ehkä mie vielä opin olla ulvomatta kun miuta opetetaan. Kyllä täällä taitaa ihan kiva olla ja ootan jo mitähän seuraavana päivänä tapahtuu. Heippa meen päikkäreille.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti