Zita

Zita
Ihana luppakorva

keskiviikko 3. syyskuuta 2014

TIETOJA MINUSTA ZITA

Heippa vaan! Olen 9 vuotias labbistyttö ZITA. Nimeni olen saanut kennelnimestä Kamitan Zita. Asun maalla emännän ja isännän kanssa. Kanssani on myös minun rakas kaverini Kaapo kissa. Kaapo tuli mukamas taloon 4 päivää ennen minua sillon 9 vuotta sitten, joten saman ikäsiä ollaan. Kun isäntä ja emäntä lähtevät töihin , niin Kaapo jää minun kanssa usein seuraksi. Minulla on oma koppi ulkona, mutta tykkään niin olla isännän ja emännän kanssa yötä sisällä, että minulla on oma paikka eteisen portaitten alla. Tykkään kovasti olla siellä.. Kesällä uin paljon ja leikin pallolla ja kepeillä ja mukavaa on lenkkeillä metsässä ja kierrellä maanteillä. Minua viedäänkin melkein joka päivä lenkille. Veneilyä RAKASTAN. Talvesta tykkään kovasti kun saa kaivella kuoppia ja juosta pellolla hangessa. Lumipalloja nappaan suuhun kun niitä heitetään ilmaan. Olen kiltti ja miellyttämisen haluinen koira. Pihalta ei tulisi mieleenkään karata ( olen vähän arkajalka ) seuraan tarkkaan isäntää ja emäntää missä he ovat. Ikä alkaa jo hieman painaa ja leikitkin on vähän rauhallisempia ja lenkit lyhempiä. Lonkissa on kulumia ja aamulla on vähän liikkuminen kankeaa, mutta päivän mittaan helpottaa. Allerginen kans olen vähän kaikelle ( laitan joskus vaikka lääkärin paperin niin näette mille) nimittäin korvia kutittaa niin että pitää hurjasti ravistella. Saan siihenkin lääkettä ,vaikka sen antamisesta en oikein pidä. Tykkään tosi paljon ruuasta ja syön mitä vaan ( paitsi pippuria) mutta vaikka söisin miten paljon , niin saan vaan aamuin illoin kuppiin ruoka-annoksen. Ehkä se on vaan hyvä, koska muuten lihosin ja voisin tulla tosi kipeeksi. Muutes nyt taitaakin olla ruoka-aika joten palaillaa. HEIPPA!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti